Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een heel knappe foto Frans, maar dat doet er niet toe. De kijkers wanen zich aan een onbewaakte overweg Frans maar dat doet er niet toe. Je krijgt weinig respons maar dat doet er niet toe. We zullen dan maar de 'fijne feesten' wensen als aanvaardbaar nemen want dat is fijn, vriendelijk en collegiaal dat er wél toe doet
Mooi spel van licht en donker. Horizon nog wat rechter zetten misschien (tenzij het opzettelijk gedaan is om de paal niet nog schuiner te laten staan?).
Ook een prettig eindejaar Frans.
Raf.
Bedankt voor de reacties,
de scherpte op het paaltje mocht inderdaad net wat beter geweest zijn en het spel staat inderdaad wat schuin...
wordt vanavond herbekeken !
Raymond, je hebt deze van een compleet roemloze ondergang gered
Bedankt voor de reacties,
de scherpte op het paaltje mocht inderdaad net wat beter geweest zijn en het spel staat inderdaad wat schuin...
wordt vanavond herbekeken !
Raymond, je hebt deze van een compleet roemloze ondergang gered
Daarom zijn we collega's hé Frans en vergeet niet dat dit bereikt is zonder één glas
Soms nodigt een titel voor mij niet genoeg uit om te kijken (je kunt immers niet alles zien en op de een of andere wijze moet je dan selecteren) en hoe misplaatst dat kan zijn bewijst deze foto.
Prachtplaat, sfeer om van te snoepen
Aangepast
0,5 graad naar links gekanteld en blijkbaar had ik vergeten te verscherpen wat bij deze ook gebeurd is.
Ik heb het bestaande beeld in dropbox wel overschreven door de nieuwe versie waardoor sommigen de vorige versie alleen zien zolang de pagina niet gerefreshed is
Aangepast
0,5 graad naar links gekanteld en blijkbaar had ik vergeten te verscherpen wat bij deze ook gebeurd is.
Ik heb het bestaande beeld in dropbox wel overschreven door de nieuwe versie waardoor sommigen de vorige versie alleen zien zolang de pagina niet gerefreshed is
Comment