Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Fraai gedaan Raymond; erg goed van kontrast en zwart / wit
Het oog wordt langs de ranken naar de zwarte & witte boom getrokken, ik durf niet te zeggen wat er het meest dominante in de foto is:
de druivenranken of de bomen.
Deze is niet meteen mijn smaak omdat het resultaat van de omzetting iets is waar mijn kronkels niet goed overweg kunnen.
Ik kan u dat proberen nog (on)duidelijker te maken bij een glas van die wijn
Om eerlijk te zijn denk ik dat je deze "kapot" bewerkt hebt.
De lucht is zodanig uitgebrand dat je duidelijk de bladeren vd bomen en wijnranken ziet wegvallen in het wit; zo krijg je een surrëele overgang tussen lucht en voorgrond.
Daarnaast zijn er tal van plekken/schaduwen die volledig zijn toegestopt.
Deze is niet meteen mijn smaak omdat het resultaat van de omzetting iets is waar mijn kronkels niet goed overweg kunnen.
Ik kan u dat proberen nog (on)duidelijker te maken bij een glas van die wijn
Wel Frans daar ben ik het mee eens, wanneer spreken we af. Je weet net zo goed als ik dat na een paar glazen de "werken" beter worden alhoewel ik dat van deze niet verwacht !
Allemaal dank voor jullie mening.
Naar compo vind ik dit zeker een mooi beeld met de lijnen van de ranken en die boompjes daar op een sterke plaats..
Omzetting vind ik de keuze wat minder geslaagd, vind de bladeren van de druiven niet echt goed uitkomen nu.
Doet het voor mij ook niet. Denk dat je hier een post-infrared bewerking hebt toegepast? Het groen is niet meer actief genoeg en dan krijg je zo rare randjes als je het te ver pusht. De lucht werkte ook niet mee. Compo is niet slecht maar niets uitzonderlijk.
Comment