Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ieder dorp heeft er minstens één

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Ieder dorp heeft er minstens één

vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Ieder dorp heeft er minstens één

Gewaagde titel...

de linker (1/3 deel) kant doet mijn zienswijze niet geweldig mee. Mijn hersenen proberen de rechter kant aan te vullen ..... De kerktoren zit wat verscholen achter een boom, wat ik dan wat minder vind, gezien het feit je daar ook de aandacht uiteindelijk op gericht wilt hebben.

Comment

Ik volg in2lapland Sien. Ik zou inderdaad ook een ander standpunt gekozen hebben voor deze foto, veel meer naar rechts zodat je ook de rivier mee hebt. De kerk niet laten verschuilen achter die boom. Als ik het goed zie buigt die weg wat verder naar links, richting dorp en kerk. Daar zou de blik van de kijker meegevoerd worden naar het punt dat je bedoelt.
      grts,
      Raf.

Comment

Ik vind de bewerking en omzetting geslaagd: het lijkt wel een oude postkaart.

Over de compo moet ik mijn voorgangers wel volgen: de kerk is de blikvanger, dan is het spijtig dat ze wat verscholen staat .
        Ik vermoed dat dit Sint-Amands is. Er waren wellicht mogelijkheden om deze vanuit een ander perspectief in beeld te brengen.

Mvg.,
        Smets84.

Comment

Eerste indruk : Een knappe foto in een knappe sfeer, verzorgt uitgewerkt ! Tweede indruk : Ik blijf bij mijn eerste
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bewerking, omzetting, compositie en de verscholen kerk, alles werkt samen en geeft mij het gevoel dat ik kijk naar een foto van de 'goeie ouwe tijd' waar iedereen nog elke zondag naar de mis ging.
            Merci en groetjes
            Insta | Flickr | Facebook

Comment

knap sfeertje sien....volg mijn voorgangers dan weer niet wat compo betreft ...maar naar rechts = verdrinken , maar naar links = over beide hagen kruipen en dan nog gaan er bomen voor het kerkje staan vrees ik.
              Meer vooruit + komt het kerkje te nadrukkelijk in beeld.... enfin ...mijn gedacht eh....(oeps een imitatie van boma...)

Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
                Gewaagde titel...

de linker (1/3 deel) kant doet mijn zienswijze niet geweldig mee. Mijn hersenen proberen de rechter kant aan te vullen ..... De kerktoren zit wat verscholen achter een boom, wat ik dan wat minder vind, gezien het feit je daar ook de aandacht uiteindelijk op gericht wilt hebben.
                Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                Ik volg in2lapland Sien. Ik zou inderdaad ook een ander standpunt gekozen hebben voor deze foto, veel meer naar rechts zodat je ook de rivier mee hebt. De kerk niet laten verschuilen achter die boom. Als ik het goed zie buigt die weg wat verder naar links, richting dorp en kerk. Daar zou de blik van de kijker meegevoerd worden naar het punt dat je bedoelt.
                grts,
                Raf.
                Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
                Ik vind de bewerking en omzetting geslaagd: het lijkt wel een oude postkaart.

Over de compo moet ik mijn voorgangers wel volgen: de kerk is de blikvanger, dan is het spijtig dat ze wat verscholen staat .
                Ik vermoed dat dit Sint-Amands is. Er waren wellicht mogelijkheden om deze vanuit een ander perspectief in beeld te brengen.

Mvg.,
                Smets84.
                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Eerste indruk : Een knappe foto in een knappe sfeer, verzorgt uitgewerkt ! Tweede indruk : Ik blijf bij mijn eerste
                Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                knap sfeertje sien....volg mijn voorgangers dan weer niet wat compo betreft ...maar naar rechts = verdrinken , maar naar links = over beide hagen kruipen en dan nog gaan er bomen voor het kerkje staan vrees ik.
                Meer vooruit + komt het kerkje te nadrukkelijk in beeld.... enfin ...mijn gedacht eh....(oeps een imitatie van boma...)

Groetjes
                Freddy
                Bedankt voor de reacties, het was meer het algemene zicht dat me aansprak en niet specifiek de kerktoren, maar tja 't kind moest een naam hebben nietwaar. Trouwens naar rechts was geen optie, daar zou ik niet mooi uitgekomen zijn mi(water)
                vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Mooie foto Sien ! de lichte sepiatoning , de wandelaars e.a. maken het plaatje kompleet
                  Wel opletten: van het Z/ W virus raak je nooit vanaf

Groetjes
                  Maurits

Comment

Vin dit toch wel een mooi geheel dit..De compo met de mooi invoerende lijnen, en ook een afwerking die passend is hier.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

Comment

Working...
                    X