Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Begin zo stilaan naar het depressieve aan te leunen...wat een rot weer zeg...en gisteren uit pure frustratie toch maar eens kijkje gaan nemen aan het schulensmeer en dit plaatje aan overgehouden welke perfect weergeeft hoe ik me voel....
Je gevoelens komen in deze foto mooi tot uiting zoals je ons zelf meedeelt. En toch is dit nog een best aanvaardbare foto Freddy, er zit een nevelige sfeer en diepte in die toch wel tot de verbeelding spreekt.
Misschien idd onderaan nog een stukje af(of maak ik je nu nog meer depri?) Vind het héél mooi! 't Is idd een heel somber weer maar we blijven clicken hé!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
depri ? , er lijkt toch nog een sprankeltje licht van boven te komen ?
vind het een mooitje, perfect voor de donkerste dagen. muziekje van Otis Redding erbij.
Een gevulde kalkoen, met kerstmuts,of een doos Prozac onder de kerstboom, da's pas depri.
vasthouden aan die Kodak !
Geert.
nood aan een goede daad om je beter te voelen ? zou graag leren hoe je zo'n mooi kadertje maakt.
Comment