Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
1ste bezoek met de volgende visie:
Als je verkeerd het beeld in komt, kom je helemaal niet aan de kade, en ik zal al zwemmende de einder niet halen.
2de ... keren kijken:
Het wrikt een beetje, je moet eerst over/langs de struik heen zien te komen, eenmaal zover wordt je met vlag en wimpel de einder verwezen naar een niet verankerde brug.
1ste bezoek met de volgende visie:
Als je verkeerd het beeld in komt, kom je helemaal niet aan de kade, en ik zal al zwemmende de einder niet halen.
2de ... keren kijken:
Het wrikt een beetje, je moet eerst over/langs de struik heen zien te komen, eenmaal zover wordt je met vlag en wimpel de einder verwezen naar een niet verankerde brug.
:commentaar die ik niet direct begreep, vond hem dan schitterend.
het ironische is dat je dat zoekende omschrijft dat die Canadese divisie daar ook meegemaakt heeft ( wat een foto dus ! ) ttz ze dachten dat kanaal met de vingers in de neus te kunnen oversteken ( einde oorlog in september 44),
maar danig onvoorbereid dat ze niet het materiaal hadden om het dubbel-kanaal in 1 keer over te steken, en niet gedacht dat den Duits hen kost wat kost zou tegenhouden ( om Knokke en dus ook de monding van de Schelde nog te controleren), 't was dus een schietkraam op de middenberm.
@yves23 : update heeft wat meer contrast
@SteefD : idd beetje mist toegevoegd ( dacht dat het kon omdat er tussen de bomen in ook al wat nevel was
@in2lapland : die struik zul je er moeten bijnemen, 't wordt tijd dat de Waterwegen hun oevers eens beter onderhouden
dank voor de commentaren, 'k heb een update geplaatst, in een spiegel ziet het er in't echt ook zo uit.
Ik geef toe dat het gespiegelde beeld aangenamer kijkt - maar anderzijds is het gespiegelde beeld niet meer de realiteit - dus mijn gevoel daarbij is altijd wel een beetje dubbel
Peter
Ik geef toe dat het gespiegelde beeld aangenamer kijkt - maar anderzijds is het gespiegelde beeld niet meer de realiteit - dus mijn gevoel daarbij is altijd wel een beetje dubbel
Peter
bij mij ook , daarom vermelde ik het ook. vind het forum ideaal om iets te proberen, te toetsen.
bedankt voor uw reactie, Geert.
ps : het staat alhier ook vol met kapellekes, als je er nog zoekt
Comment