Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi reeksje van prachtige streek. Ik weet niet hoe dat nu daar is maar Ik heb Siberië doorgetrokken ten tijde van het communisme (35-40 jaar geleden) en toen was dat verschrikkelijk qua hygiëne, voeding, veiligheid enz. Maar wel spotgoedkoop. We moesten ons een jaar op voorhand aansluiten bij de communistische partij om er vrij te kunnen rondlopen anders moest je met Intourist gaan en dan ben je niet vrij. Goedkoopste vakantie ooit maar nog nooit zo ziek geweest. Nadat we de Sovjet-Unie gezien hadden waren we snel geen communist meer hoor. Zal nu wel beter zijn waarschijnlijk maar veel duurder denk ik.
grts,
Raf.
Mooi reeksje van prachtige streek. Ik weet niet hoe dat nu daar is maar Ik heb Siberië doorgetrokken ten tijde van het communisme (35-40 jaar geleden) en toen was dat verschrikkelijk qua hygiëne, voeding, veiligheid enz. Maar wel spotgoedkoop. Goedkoopste vakantie ooit maar nog nooit zo ziek geweest. Zal nu wel beter zijn waarschijnlijk maar veel duurder denk ik.
grts,
Raf.
Raf, We reizen in de Altai republiek, dat is het zuidwesten (net boven Kazachstan/Mongolie) van Siberie en dat is goed te doen. We zien meer en meer dat mensen een paar trekkershutten bouwen waar je kan overnachten dus mogelijkheden genoeg. de bevolking is verder erg aardig en behulpzaam maar spreken zelden Engels.
Comment