Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een beeld waar je zo in wilt lopen en rond wilt wandelen..Lijkt me goed geslaagd dus, mooi de lichtval op het groen..
Geen idee wat er nog mogelijk was, maar heb het idee dat de camera draaien naar rechts richting het dal, het wellicht kwa compo nog mooier had geweest.
Ik zou de camera niet naar rechts draaien maar er rechts een stukje bijdoen wanneer dit een uitsnede is. Aan het formaat te zien is er wel een stuk afgeknipt?
Dit grote huis (of wat het ook is) komt daarmee ook minder centraal te staan.
Mooi van belichting en kleur!
grts,
Raf.
ja inderdaad het huis staat me ook iets te centraal maar er hangt een verhaal aan vast .We zaten tijdens onze wandeling vast en zijn door de weide naar beneden moeten lopen recht in die zijn tuin .Nu grappig maar op dat moment niet want ging nogal scherp naar beneden en was nogal drassig :-)
Comment