Een foto van een paar weken geleden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lucht veeg
Collapse
X
-
-
Re: Lucht veeg
Prachtig, maar ik denk dat de compo nog mooier zou zijn als je de dijk pal in het midden zou zetten. (En misschien ook het groen van de voorgrond wat desatureren zodat de aandacht nog meer naar de lucht gaat)
Groeten,
Geert
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtPrachtig, maar ik denk dat de compo nog mooier zou zijn als je de dijk pal in het midden zou zetten. (En misschien ook het groen van de voorgrond wat desatureren zodat de aandacht nog meer naar de lucht gaat)
Groeten,
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtPrachtig, maar ik denk dat de compo nog mooier zou zijn als je de dijk pal in het midden zou zetten. (En misschien ook het groen van de voorgrond wat desatureren zodat de aandacht nog meer naar de lucht gaat)
Groeten,
Geertgrijs
mielke :-)
Comment
-
Van mij mag de foto blijven zoals hij is. Prachtig zoals het beeld zich naar boven opent
Comment
-
-
Magnifiek mooie lucht hier...En je word er ook heel mooi naar toe getrokken door het dijkje..Erg mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment