herbewerking van een foto uit het archief van 2010.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uit het archief
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Uit het archief
Even de verbrandingsoven aangestoken Kurt. De Mont-Saint Michel is gelukkig gevrijwaard gebleven. Voor mij interessant maar te hard. Niet getreurd hoor, je zal voldoende bijval krijgen.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Ik wist niet dat er naast de mont saint michel nog een rots in de zee was.
Voor mij is deze foto af. De lucht is inderdaad wat hard, maar persoonlijk houd ik daar wel van.
Comment
-
Indrukwekkend, die lucht. Maar waarom die kader? Ik zie de meerwaarde er niet van, persoonlijk leidt het me eigenlijk vooral af.
Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2
Comment
-
Mooi weids beeld Kurt, inderdaad redelijk fel afgewerkt maar dat moet soms wel eens kunnen want de natuur doet soms rare dingen met de lucht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Prachtige lucht en kleuren. En niet te vergeten het mooie patroon van stroomgeulen.
Goed idee om het eens van wat verderaf te fotograferen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Schitterende lucht hier Kurt..En de Mont Saint Michel staat er klein op maar groot genoeg om toch genoeg aandacht te krijgen en herkenbaar te zijn..Origineel en erg mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEven de verbrandingsoven aangestoken Kurt. De Mont-Saint Michel is gelukkig gevrijwaard gebleven. Voor mij interessant maar te hard. Niet getreurd hoor, je zal voldoende bijval krijgen.
Comment
Comment