Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het blauw van de lucht contrasteert heel goed met het rood/oranje van de rotsen
Wel zie ik in de scheiding tussen rots en lucht een duidelijke rand, kan je makkelijk wegwerken in deze versie
@ GR : De foto is genomen portretstand recht omhoog aan de voet van de rotswand.
@Sieg : Ik zie wat je bedoelt met de zeer scherpe aflijning, hoewel er geen extra verscherping is gebeurd. Ik heb de rand nu discreet wat verzacht en de saturatie van de hemel hersteld naar het origineel (ik weet niet of dat een invloed kan gehad hebben). Rechts onderaan aan dat bultje lijkt een witte lijn, maar dat is de kleur van de rots die daar lichter is.
Comment