Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel fraai Kurt..Heb je hier op een trapje gestaan?
Heel mooi licht, en kwa compo ook knap zo met de 3 boompjes..
Bedankt Jos. Nee geen trapje, Ik ben gewoon zoo groot met mijn 1,79m. Serieus, ik zie vanwaar je vraag komt maar heb er niet echt een antwoord op. Misschien een combinatie van vrij dicht tegen de zonnebloemen te gaan staan en een licht afdalend landschap?
Het weer helder en mooi alsook de foto, knap van kleur ook al kan het groen met niet bekoren mocht wat teruggetrokken zijn voor de realiteit. Weet het en ondervind het, bij de één wel oké bij de andere ...
Bedankt Jos. Nee geen trapje, Ik ben gewoon zoo groot met mijn 1,79m. Serieus, ik zie vanwaar je vraag komt maar heb er niet echt een antwoord op. Misschien een combinatie van vrij dicht tegen de zonnebloemen te gaan staan en een licht afdalend landschap?
Bedankt voor de toelichting Kurt..Inderdaad lijkt het of die van wat grotere hoogte is genomen vandaar, het geeft in ieder geval een mooi effect zo over het veld heen.
Mooie foto, maar voor mij mogen de kleuren (vooral) op de voorgrond een beetje minder saturatie hebben. Rond de bomen toch wel last van halo (op mijn monitor).
Comment