Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
IJmuiden Zuidpier II
Collapse
X
-
-
Re: IJmuiden Zuidpier II
Die donkere dreigende lucht laat het gebouwtje heel goed uitkomen, ferm contrast
Knap gedaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
wat een verschil met je vorige. Super om ze te vergelijken, en te zien dat licht licht licht de sleutel is tot heel veel in fotografie !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Wat een schitterend licht, Jan. Ook de relatie tussen de 2 bakens heb je heel mooi in het compo verweven.
Die donkere vlekjes boven de horizon, zijn dat windmolens ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtknappe dreigende lucht heb je hier ,in de verte is hij wat onscherp ,maar anders toch een mooie
ook sensorvlekje naast mast
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtWat een schitterend licht, Jan. Ook de relatie tussen de 2 bakens heb je heel mooi in het compo verweven.
Die donkere vlekjes boven de horizon, zijn dat windmolens ?
@Sieg en @Iegenie, dank voor jullie reactie
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
Dank je Johan, inderdaad zie je in de verte de contouren van de Windmolenparken.
e
(Je begrijpt dat ik jou niet bedoel natuurlijk)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEn de leugen maar volhouden, dat je ze niet ziet.
(Je begrijpt dat ik jou niet bedoel natuurlijk)
Comment
-
Hou wel van dit soort contrasten in een foto. Lijkt me wel nogal onscherp.
Comment
-
Ik hou ook wel van die contrasten die de natuur ons soms brengt. Mooie fotoMvg Philip
Comment
-
-
Gewelig lichtmomentje hier te pakken hoor...Wat een contrast tegen die pracht dreigende lucht..Mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment