Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communicatie + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Communicatie

In de update komt de aandacht wel stukken meer nog op het boompje en de paal te liggen..Toch wel mijn voorkeur dan voor de update.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Voor mij mankeert de update de magie van het oorspronkelijke. De update lijkt me een perfect gecomponeerde compositie van een paal en twee bomen, maar het mysterieuze van het origineel is weg. (sorry)
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
        Voor mij mankeert de update de magie van het oorspronkelijke. De update lijkt me een perfect gecomponeerde compositie van een paal en twee bomen, maar het mysterieuze van het origineel is weg. (sorry)
        Voor mij ook het origineel. Leger, verstilder
        http://www.smuttynose.nl

Comment

Ik vind ze beiden mooi maar toch ook een voorkeur voor de originele !
          Last edited by Frakske; 29 november 2017, 10:08. Reden: mistikt hé
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            Geen nood om sorry te zeggen Pieter, je weet dat ik van een open kritische mening houd .
            Ik vond het trouwens boeiend om deze naast elkaar te zien en je drukt het goed uit hoe wellicht de update technisch (qua compo in elk geval) meer klopt (rationeel) en daardoor beter aanvoelt bij sommigen en de vierkante versie een ander gevoel (mysterieuzer voor jou) induikt.

Nogmaals dank voor de andere reacties
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

Comment

Working...
            X