Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig eenvoudige foto van opbouw met een mooie zachtblauwe tint. Het weggetje en de boom op een goede plaats.
Ik zou ook opteren om een stuk van de lucht af te halen. Al scrollend bekwam ik (in mijn ogen)een mooie uitsnede, als de bomenrand , wolken en lucht, in min of meer in gelijke delen overblijven.
Hopelijk gaan we nog wel een aantal van dit soort dagen krijgen deze winter..Want bij het zien van dit soort mooie winterse foto's begint het bij mij direct te kriebelen..
Mooi van compo en ook de fijne zachte kleurtjes erg mooi..
niks aan veranderen, gewoon zo laten. de negatieve ruimte voegt er voor mij een, fantastisch, extra eenzaamheidsgevoel bij.
LOL ik kon al bijna raden dat jij deze prachtig ging vinden . Ik vrees ook als ik van de lucht een stuk af ga doen het een brave landschapsplaat gaat worden en het gevoel wat weg gaat gaan. Ga het toch maar ik proberen want raad van andere BDers ga ik niet in de wind slaan.
Mooie ingetogen sfeer en ook duidelijk dat de winter in aantocht is.
Voor mij persoonlijk mag er wat van de lichtere bovenlaag van de lucht af.
ik was aan het zoeken wat er haperde maar ik vond het niet tot ik deze commentaar gelezen had ,voor mij is dit de nagel op de kop
voor de rest een mooie
LOL ik kon al bijna raden dat jij deze prachtig ging vinden . Ik vrees ook als ik van de lucht een stuk af ga doen het een brave landschapsplaat gaat worden en het gevoel wat weg gaat gaan. Ga het toch maar ik proberen want raad van andere BDers ga ik niet in de wind slaan.
Hier op BD heeft men liever brave landschapsplaatjes he...
Ik vind dat trouwens één van de grote gevaren van het forum, op de duur ga je al die goedbedoelde (!) raad onbewust toch oppikken, en riskeer je je eigen eigenheid wat te verliezen.
Machtig mooie fantastisch afgewerkte kleurvolle patsers van foto's vind je op het internet genoeg, die zijn zo boring als het maar kan. Foto's met een echt gevoel, dat is iets anders... En hier heb je er zo eentje om te koesteren.
Heb dus even een update geplaatst. Moet eerlijk zeggen dat de up mij ook bevalt, niet meer of minder dan het origineel, gewoon anders. De sfeer van de foto verandert er enigszins door, minder afstandelijk en minder leeg.
Dank aan allen voor kijken en tips
knap beeld,
De communicatie verloopt uiteraard tussen boom en boompie hé
Eigenlijk liep er nog een draad vanuit die paal maar die heb ik weggecloond omdat die de boom doorsneed. Je kan allerlei bespiegelingen maken over een beeld en dat vind ik net leuk. Voor mij is de communicatie tussen boom en paal verdwenen maar is er een nieuwe ontstaan met het boompje
Heb dus even een update geplaatst. Moet eerlijk zeggen dat de up mij ook bevalt, niet meer of minder dan het origineel, gewoon anders. De sfeer van de foto verandert er enigszins door, minder afstandelijk en minder leeg.
Dank aan allen voor kijken en tips
Bedankt voor de update,Kurt. Precies zo ik er ook tegenaan kijk.
En bedankt dat je deur open stond.
Comment