Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ook deze is weer prachtig ,de details zijn super ,wel vraagje ,het vignet komt dit door je tien stopper of is die nadien bijgevoegd ? niet dat het stoort maar zou iets minder mogen .
ja het heeft mij het gevoel alsof ik er zelf sta ,en vooral dat ik daar bijna elke rots ken ook die steen op de voorgrond , het zijn idd prachtige rotsen daar ,maar ook een gevaarlijk plaatsje vanwege de golfslag als de zee opkomt , volgende keer gaan we samen
Dat ik hier wel van hou, is geen geheim. Ik lust zelfs blauwe melk.
De blauwe tint is heel goed gekozen, net als de compo, die van boven tot onder klopt. Ook de glans op de grote steen is mooi.
Het waarschijnlijk aangebrachte vignet vind ik juist mooi. Ik voel me in dit soort fotografie ook wat vrijer in de nabewerking.
Ik denk door je respectabele staat van dienst met Z/W, heb je deze foto op die manier benadert, en dan spelen helderheden een belangrijke rol.
Iets wat ik niet snel doe, maar dit is de originele opname, zonder aan de schuivers te komen.
De blauwe tint was zeker al aanwezig, was dan ook blauw uurtje zonder kleurtjes, en de vignettering in de lucht ook, die heb ik maar heel miniem benadrukt, normaal pas ik altijd een gradient toe op de lucht en extra vignet, maar hier was het
echt niet nodig.
Door de filter heb je vanzelf al wat van beide.
Last edited by stephenstoph; 26 november 2017, 07:22.
Prachtige foto! Heel leuk om het origineel te zien en daarna het afgewerkte beeld.
Mensen denken vaak dat die blauwe toon extra werd toegevoegd maar ik geloof je volledig dat dit tijdens het blauwe uurtje genomen werd. Samen met de filter ter plaatse krijg je inderdaad deze kleuren. Ik spreek uit ervaring.
Ik zou niets veranderen aan de foto, ook niet aan de bewerking. Volledig m'n ding.
Ik herhaal: prachtige foto !
Comment