Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie foto maar is teveel onder belicht wat voor een sombere uitstraling zorgt ,ik heb hem eens binnen gehaald in camera RAW en heb gezien in het histogram dat je de belichting met 1.65 stop mag optrekken , nu leunt alles tegen de linkerkant
mooie foto maar is teveel onder belicht wat voor een sombere uitstraling zorgt ,ik heb hem eens binnen gehaald in camera RAW en heb gezien in het histogram dat je de belichting met 1.65 stop mag optrekken , nu leunt alles tegen de linkerkant
Dank dat je de moeite genomen hebt met de belichting te stoeien. Update is geplaatst.
Ik werk mijn foto's inderdaad regelmatig (te) somber af en het is wel goed dat daar op gewezen wordt.
Dank dat je de moeite genomen hebt met de belichting te stoeien. Update is geplaatst.
Ik werk mijn foto's inderdaad regelmatig (te) somber af en het is wel goed dat daar op gewezen wordt.
jij dank om mijn kritiek te aanvaarden , zo alleen zet je grote stappen vooruit en zeg nu zelf die up is dezelfde foto niet meer ,heel knap hoor
Een foto met een mooie compo en verhaal. De verandering van sfeer, van origineel en update is frappant.
De originele heeft veel meer sfeer, en de update is prachtige belicht. Ik sta nu toch in een spagaat.
Jammer dat het paarse net,net niet..........
Een foto met een mooie compo en verhaal. De verandering van sfeer, van origineel en update is frappant.
De originele heeft veel meer sfeer, en de update is prachtige belicht. Ik sta nu toch in een spagaat.
Jammer dat het paarse net,net niet..........
Pfff, het nemen van keuzes he.. niet altijd even makkelijk. Feit is dat ik de werkelijkheid vaak naar mijn wat sombere voorkeur op trek.
Comment