Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

staketsel Blankenberge - long exposure - zwart wit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: staketsel Blankenberge - long exposure - zwart wit

Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
    Knappe plaat!
    Ikzelf zou nog een centimetertje meer zee in beeld gebracht hebben, om meer een 1/3e verhouding te krijgen, maar das persoonlijk. Er zijn geen regels in de fotografie
    En als ik mag muggenziften, ik zie zelf nog een paar sensorvlekjes, je moet al goed kijken, maar ze zijn er; ik scroll zelf twintig keer van links naar rechts op 100% de lucht af op zoek naar vlekjes, en nog gebeurt het dat ik de foto post en
    achteraf nog iets zie. Maar zoals ik al zei, tis muggenziften, en je moet al heel goed kijken.
    Maar de foto spreekt me zeker aan, prachtige wolkenlucht en sluitertijd!
    mvg Christophe
    inderdaad, die sensorvlekjes, ze zijn er inderdaad... zal er proberen iets aan te doen
    Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

De update is heel mooi...Hele knappe longexposure dit met pracht lucht en ook een prima omzeeting..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

Mooi mooi mooi.
        Misschien net iets te weinig voorgrond voor mijn gevoel maar goed gedaan.

Comment

De sfeer in de lucht en smalle strook beneden is knap. Over dat rechtzetten ben ik niet zo tevreden daar het staketsel nog steeds en flinke zwaai krijgt, enkel aan het begin staat het recht. Ben absoluut geen 'dwarsligger' maar recht is recht, en de originele voorstelling is niet zo slecht (er zijn vele presentaties zo door gerenommeerde fotografen) dus rechtzetten kan maar is geen 'must'.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            De sfeer in de lucht en smalle strook beneden is knap. Over dat rechtzetten ben ik niet zo tevreden daar het staketsel nog steeds en flinke zwaai krijgt, enkel aan het begin staat het recht. Ben absoluut geen 'dwarsligger' maar recht is recht, en de originele voorstelling is niet zo slecht (er zijn vele presentaties zo door gerenommeerde fotografen) dus rechtzetten kan maar is geen 'must'.
            Ter info, in werkelijkheid zit er wel degelijk een bocht in het staketsel , dit om misverstanden te voorkomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichelP Bekijk bericht
              Ter info, in werkelijkheid zit er wel degelijk een bocht in het staketsel , dit om misverstanden te voorkomen
              Het staketsel is me al heel lang bekend Michel en misschien heb ik een verkeerd woord gebruikt met 'zwaai' waar ik in feite bedoelde dat het niet 'recht' loopt over de hele lijn ! De foto vind ik goed en voor mij hoeft deze niet recht gezet te worden, ik tracht enkel maar zo eerlijk mogelijk te vertellen wat ik zie, verder is dit geen enkel probleem.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Voor mij top. Zeker de gecorrigeerde versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Het staketsel is me al heel lang bekend Michel en misschien heb ik een verkeerd woord gebruikt met 'zwaai' waar ik in feite bedoelde dat het niet 'recht' loopt over de hele lijn ! De foto vind ik goed en voor mij hoeft deze niet recht gezet te worden, ik tracht enkel maar zo eerlijk mogelijk te vertellen wat ik zie, verder is dit geen enkel probleem.
                  Geen probleem, alleen ter verduidelijking voor zij die het niet weten/kennen

Comment

Working...
                  X