Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat een schitterende omstandigheden had je hier. Kleuren, sfeer en vooral een heerlijke rust.
Ook de zon die zich net door de mistflarden laat zien, is prachtig.
Toch wordt voor mij de rust een beetje verstoort door de vertekening van de zon, en haar weerspiegeling.
Als je die rust wilt brengen zou ik het zwarte dingetje in diezelfde contreien ook laten verdwijnen.
...Toch wordt voor mij de rust een beetje verstoort door de vertekening van de zon, en haar weerspiegeling.
Als je die rust wilt brengen zou ik het zwarte dingetje in diezelfde contreien ook laten verdwijnen.
Achter deze link heb ik een alternatieve versie online gezet met de weerspiegeling van de zon aangepast alsook heb ik de aalscholver weggewerkt.
Nu denk ik dat ik persoonlijk toch wel het originele beeld verkies; de weerspiegeling was immers zoals ze op dat moment was en hoewel hij klein in beeld staat vind ik dat de aalscholver iets toevoegt (cfr. de reactie van olivetti). Maar uiteraard is dit een loutere kwestie van smaak.
Dit vind ik echt een mooie foto, bijna abstract.
Update of origineel; qua zonreflectie verkies ik het origineel, qua aalscholver de update. Moeilijke keuze.
Bedankt voor het plaatsen van de link.
Vermoedelijk toch een klein misverstand. Dat weerspiegeling niet hetzelfde is als de zon, is voor mij absoluut geen probleem. Dat is gewoon zo.
Maar de weerspiegeling zal i werkelijkheid altijd loodrecht onder de zon staan.
Ook een excuus m.b.t. de aalscholver. Later op de grote versie zag ik pas wat het was . Die mag daar zeker wel blijven staan.
Ik hou voor mezelf de leidraad aan: Als je ziet dat het een vogel is, laten staan. En zeker een Aalscholver met z'n kenmerkende houding.
Comment