Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
We blijven nog een tijdje in Namibie... Deze is genomen aan de "befaamde" Dune 45. Was veel te moe om er op te kruipen, dus maar een foto
beneden genomen richting de zonsondergang.
Ook weer een hele mooie van daar...Geweldig landschap toch he..Het moment met het laatste licht van de ondergaande zon maakt hem..
Het is misschien wat muggenziften, maar zou dat ene lichtpuntje achter het linkse boompje even wegpoetsen, mijn blijk viel er eigenlijk gelijk op.
ook weer een mooie ,prachtig landschap ,knap in die avondgloed ,dat vlekje zou ik ook wegnemen ,valt idd direct op (zeker nu ik erop gewezen ben ) ,maar voor de rest knap hoor
Het is misschien wat muggenziften, maar zou dat ene lichtpuntje achter het linkse boompje even wegpoetsen, mijn blijk viel er eigenlijk gelijk op.
Niks muggenziften ;-) Je hebt gelijk... Had het eigenlijk ook in de smiezen, maar gewoon vergeten weg te nemen.
Bij deze nog even een update geplaatst.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Mooie opname hoor met dat zonnetje net achter de bergen en die gouden gloed
Deze moet ook wel heel sterk zijn in het eerste ochtendlicht wanneer de zon de bergen oplicht
Schitterende compo en kleuren. Altijd mooi dat bij een wolkenloze hemel het kleurscala zo mooi breed uitgemeten is.
Persoonlijk heb ik liever wat wolkjes in de hemel, die dan kunnen oplichten door de zon. Maar in de woestijn is de kans dat je dat meemaakt zeer klein.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment