Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad heb je een hele herkenbare style van fotograferen en afwerken...En dat is zeker op een hele positieve manier..
Mooi beeld met fijne ingetogen kleuren..
Heel mooi minimalistisch, met een doordachte compo en fijne kleuren. Ook de vignetten mooi toegepast.
Omdat de horizon zo dicht bij het kader zit, valt wel een beetje de holle horizon op.
Dank voor de opmerkingen. Heb ondertussen een update geplaatst.
Die holle horizon had ik niet opgemerkt, blijkbaar heb ik iets te veel vertrouwen gehad in de automatische lenscorrectie van LR, maar dit zou nu gecorrigeerd moeten zijn.
De vignet heb ik ook bijgewerkt.
Hopelijk bevalt de update beter.
deze vind ik een knappe ,miss ook al daar ik vnl een zeefotograaf ben , maar toch vind ik het een heel mooi beeld ,ook de verhouding vind ik goed gekozen ,het vignet zou ik persoonlijk helemaal weglaten ,vind het geen meerwaarde hier
Comment