Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gat In De Mist

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gat In De Mist

Erg mooi...Waarschijnlijk even moeten wachten op dit momentje, maar dat is het meer dan waar geweest...Beetje minimalistisch dit..Top.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Prachtig hoe de helling en de boompjes uit de mist opduiken. Erg mooi in het vierkant btw.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

@Johan: is inderdaad eentje die dateert uit mijn vierkante periode. heb wel kadertje er af gehaald. :-))

@Jos: niet echt neen, ik ben nu eenmaal een zeer zeer ongeduldig personage. je zal me zo goed als nooit langer dan twee minuten naar iets zien zitten kijken om te trekken, heb daar gewoon het geduld niet voor. Mijn tactiek is eigenlijk zowel bij landschap als bij city : wandelen, rondspeuren, toeslaan. Uiteraard mis ik dan soms wel eens iets, maar het zij zo, als ik ergens niet ben op het juiste moment, ben ik dan wel ergens anders waar het het misschien ook wel juiste moment is. Vorige week nog in lissabon gemerkt, de dag dat ik de minste foto's genomen heb, de dag dat ik er minst mee bezig was, is de dag waar ik het meeste foto's heb waar ik echt content van ben.

Tijdens deze wandeling in valnontey was ik trouwens al wandelend op vinkeslag naar iets anders aan het zoeken, heb het toen niet echt gevonden, maar iets dat er op trekt komt één dezer wel op BD, misschien.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

De mist kadreert de compo.
          Goed gezien en goed uitgevoerd.
          Knappe plaat !

Mvg.,
          Smets84.

Comment

Prachtplaat mede door de 300 mm. Goede compo en sfeer
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
            X