Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Alle drie de elementen heel mooi van donker naar licht, en de zonneschijn tovert ook nog een mooi licht- en schaduwspel.
Eens op je site gekeken, Inge. Dus daarna durf ik de moppersok niet meer uit te hangen.
Van mij mag het zeker groter. Dan komt de schoonheid nog veel mooier tot uiting. De foto is het zeker waard.
Prachtlocatie maar inderdaad spijtig dat je 'm zo klein hier plaatst
Na het lezen van je comment bij deze foto op je site is het moeilijk om hier nog enige kritiek op te mogen uiten hé
Dankjewel allemaal voor de mooie complimenten. Ik probeer deze week nog eens te kijken om hem groter te plaatsen. Groter komt ie inderdaad nog veel mooier uit.
En kritiek is altijd welkom, anders zou ik de foto hier niet plaatsen. Op m'n blog zet ik gewoon heel eerlijk m'n gedachten er bij
Comment