Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heide Kalmthout

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Heide Kalmthout

vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Heide Kalmthout

Bedankt om te komen kijken.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

op zwarte achtergrond kan deze mij wel bekoren

Comment

De boom waar het om draait staat niet vrij genoeg, waardoor het een en ander er niet uit komt.
        Het struikje in de rechter onder hoek, heeft zich ook verbonden met de achtergrond, dat helpt ook niet mee in dit beeld.

Comment

mooie locatie om eens sochtends vroeg naar toe te gaan, denk ik.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Ietsje minder hooglichten zou kunnen helpen Sien in de kleur en sfeer denk ik. Goeie compo, goeie poging, goeie foto !
            Kijken doen er velen Sien maar schrijven is een ander paar mouwen waarbij een subjectieve selectie de samenhang en onderlinge waardering boycot (maar dat is toch praten tegen een muur, hoor) !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Als ik er zelf had gestaan Sien dat had ik nog enkele stappen voorwaarts gedaan zodat het kleine boompje rechts er niet bijstond
              Tevens had ik dan een veel lager standpunt ingenomen zodat de boom volledig vrij was van de achtergrond

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Het licht op het gras is een beetje hard voor mij, maar desalniettemin toch wel een mooie foto.
                Mvg Philip

Comment

Ik zou de hooglichten in het gras ook wat temperen. Voor de rest vind ik deze opname wel prima geslaagd.
                  Maar voortgaande op wat ik op deze foto zie (mooi gras, felwitte berkenstammen, herfstkleuren, voldoende open ruimte) denk ik dat dit een interessante omgeving is om met een telelens meer detailopnames van het landschap te nemen en te spelen met perspectiefsamendrukkende effect van een tele. Ik heb nooit begrepen waarom men landschap en groothoek steeds in één adem uitspreekt.
                  Probeer zo vlug mogelijk terug te gaan als je de kans hebt en volgens mij dan nog best met miezerig weer.

(maar neem mijn raad gerust met een korreltje zout hoor, zoveel ken ik er ook niet van...)
                  Groeten,
                  Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                    I
                    Maar voortgaande op wat ik op deze foto zie (mooi gras, felwitte berkenstammen, herfstkleuren, voldoende open ruimte) denk ik dat dit een interessante omgeving is om met een telelens meer detailopnames van het landschap te nemen en te spelen met perspectiefsamendrukkende effect van een tele. Ik heb nooit begrepen waarom men landschap en groothoek steeds in één adem uitspreekt.
                    dat zijn "men" die er ook niet veel van kennen, denk ik. Veel landschappen verliezen hun grootsheid net door een groothoek, mijn 300mm is altijd mee in de rugzak, of op de camera.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Working...
                    X