Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Post ik er ook is eentje van de herfst, al is deze van enkele jaren geleden maar herbewerkt. Het blauwe water kan onnatuurlijk overkomen maar is een artistieke vrijheid om te contrasteren met het oranje van de blaadjes.
Je begeleidende uitleg hoeft in principe niet maar begeleid de foto in zijn zeggingskracht en de voorstelling is prachtig. Alleen mocht voor mij het water wat minder spinnewebneigingen vertonen.
Prachtig spel van licht en donker. De opmerking over het water kan ik inkomen. Sluitertijd wat te lang misschien en daardoor die spinneweblijntjes.
grts,
Raf.
die blaadjes vooraan maken eigenlijk de foto ,weet niet of ik direct zou gekozen hebben voor zo een lange sluitertijd ,maar het past wel ,vooral het licht vooraan op die blaadjes is prachtig
Mij valt vooral de 2 mooi helder verlichte delen, onder en boven de waterval, in de foto op. Vooral de blaadjes die daar zo mooi zijn gaan liggen, baden in het zonlicht
De sluitertijd vind ik prachtig. Ik hou wel van zo'n "vitrage-watervalletje".
Comment