Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hele mooie compositie waarbij je de voorgrond heel mooi hebt meegenomen bij je beeldkeuze; een fantastische inleiding in het beeld.
Wel heb ik een klein beetje het idee dat de foto bij de bergen aan/ bij de horizon ook scherp/ scherper hadden moeten zijn, waardoor ik de foto nu slechts als "zeer goed" kan waarderen.
Mooie omgeving en het spiegeltje goed opgemerkt. De pluk riet is heel mooi voor de diepte, maar zorgt m.i. ook voor een onbalans van de compositie.
Aan de donkere en lichte halo's te zien, iets teveel aan de schuifjes getrokken.
Persoonlijk vind ik de lucht wel iets te bewerkt, inderdaad ook te zien aan de halo's...Maar buiten dat zeker wel een erg mooi plaatje van een dito omgeving...Compo zit helemaal goed..
Comment