Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor de reacties allen!
Niet moeilijk om daar een kleurrijke foto te trekken. Het landschap en de kleuren is werkelijk overweldigend.
Heb een update geplaatst met wat meer verscherping.
Tijd geleden had ik een andere foto van dezelfde ochtend gepost, waar veel minder reactie op is gekomen (dit is geen kritiek).
Ik vraag me af welke van de 2 de betere is.
Het is moeilijk een oordeel te vellen welke nu de betere is.
De post van 5 november heeft wat mij betreft een veel sterkere compo. De texturen in het zand op de voorgrond en de dorre graslanden in de achtergrond vormen een mooi contrast en zorgen voor veel diepte. De zonsopkomst zelf komt er ook beter uit in de post van 5 november; de oranje gloed rond de opkomende zon en de paars/magenta kleuren in de wolken vind ik knap. De kleine boom met de witte stam lijkt me iets te veel opgelicht en komt wat onnatuurlijk over.
De opname hierboven komt dan weer veel natuurlijker over en geeft een sterk panoramisch gevoel.
Comment