Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kan me herinneren dat je hier al eens eerder een melkwegfoto bij Petit Minou had gepost...Goed teken dat ik me hem herinner want dan zal die goed zijn..
Die gaat volgens mij regelrecht de HOF in . Prachtig gedaan. Wil graag weten hoe je deze foto maakte.
Dit beeld is eigenlijk gemaakt terwijl ik moest wachten. Kristien was bezig met een foto te maken en ik stond anders in de weg. Ben dan maar onder de vuurtoren gaan staan ( achter die rots ) om uit haar beeld te staan. En toe ik naar omhoog keek zag ik dit beeld. Compositie gezocht, statief open gezet en een paar foto's gemaakt om te zoeken achter de juiste sluitertijd. In de vuurtoren zit een lamp die pinkt ( geen draailamp ) en het was een beetje zoeken achter de juiste sluitertijd en iso om de melkweg goed te laten uitkomen en de lichtstralen niet te laten overheersen. Ben toen op een sluitertijd van 20 sec en iso 8000 uitgekomen.
Comment