Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Mooi, dat je hier plaatst. Door de tips kan je alleen maar sneller tot mooie resultaten komen.
Fijne foto om naar te kijken,met mooie kleuren. Ook de belichting goed onder controle. De wolk naar de hoek is een mooi cadeautje van de natuur.
is idd prachtig ,is dit een blend van meerdere belichtingen ?,omdat het mij vooral opvalt hoe helder de voorgrond is heeft mij toch een klein beetje HDR gevoel ,al komt het mooi tot uiting in deze foto ,het heeft net daardoor wat extra power
is idd prachtig ,is dit een blend van meerdere belichtingen ?,omdat het mij vooral opvalt hoe helder de voorgrond is heeft mij toch een klein beetje HDR gevoel ,al komt het mooi tot uiting in deze foto ,het heeft net daardoor wat extra power
Comment