Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De opname komt heel zwaar en hard over maar daardoor krijgt deze ook wel een aparte sfeer
De handtekening is inderdaad heel storend en wat op een ongelukkige plaats neergezet, wat kleiner, dekking minderen en naar rechts schuiven zou al veel beter zijn
Hoewel ik zeer van naturel hou, vind ik deze foto toch heel mooi met het bijna fluoriserende groen.
Mooie foto .
Ik heb wel wat clarity en extra contrast in het groen bijgetrokken maar in het echt was dit mos echt wel heel groen hoor, daarom dat ik het echt wel wou laten uitspringen ... was iets speciaals ...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nu Nikon D810, vroeger Canon 600d [backup toestel Nikon D300]
LEE Landscape Polarizer | LEE 100mm filter set
Weinig water wel he - maar dat mos is ook knap
Peter
Daarom ook “little” green creek [emoji23] we waren er eind juli dit jaar en ze hadden er al 2 maanden geen druppel water gezien ... hebben ook in de bosbranden gezeten in Canada, was minder leuk ...
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Nu Nikon D810, vroeger Canon 600d [backup toestel Nikon D300]
LEE Landscape Polarizer | LEE 100mm filter set
De opname komt heel zwaar en hard over maar daardoor krijgt deze ook wel een aparte sfeer
De handtekening is inderdaad heel storend en wat op een ongelukkige plaats neergezet, wat kleiner, dekking minderen en naar rechts schuiven zou al veel beter zijn
Comment