Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zichems broek ontwaakt
Collapse
X
-
-
Re: zichems broek ontwaakt
Eentje die je in 't groot moet zien, mooi hoor met die wat mysterieuze sfeer en die prachtige weespiegeling !
Ik kan mij niet voorstellen waar dat juist mag zijn, is dat ergens langs de Demer ?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Je was op de juiste plaats op het juiste moment.
Een mooi moment zelfs...
Zoals hiervoor al werd aangegeven helt de plaats te veel naar rechts.
De redelijk zware bewerking geeft en een mysterieus tintje aan en dat bedoel ik in positieve zin .
Een geslaagde opname dus.
Mvg.,
Smets84.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtEentje die je in 't groot moet zien, mooi hoor met die wat mysterieuze sfeer en die prachtige weespiegeling !
Ik kan mij niet voorstellen waar dat juist mag zijn, is dat ergens langs de Demer ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancarbon Bekijk berichtlocatie; demer broeken vlak aan de kijkhut
Je had daar in elk geval een schitterend moment te pakkenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
De zware bewerking doet het hier heel goed, mooie opname maar inderdaad wel even rechtzetten
Vraag me wel af waar de spiegeling is van de rechtse boom
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Super veel sfeer in de foto !Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
-
Prachtige sfeerplaat met een beetje mystiek karakter. Het neveltje speelt een heel belangrijke rol.
De 1e is inderdaad beter. Ik zou eerst de vertekening oplossen, en dan pas rechtzetten.
In dit geval zou ik er voor gekozen hebben om wat hoger te richten. Bij een spiegeltje is het geen probleem om een centrale compo toe te passen.
Want ik heb nu ook het gevoel dat we een stuk zeer mooi lucht missen. Maar in essentie een heel mooie plaat en plaats !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment