Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
TOP! Echt een pareltje Christophe, alles klopt gewoon voor mij aan die foto, zoals Johan zegt het harde van het beton die mooi contrasteert in het melkachtige van het water, very nice. Je mag me gerust eens wat van je locaties doorsturen .... je hebt een looi lijstje me dunkt ... [emoji6]
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Bedankt voor de waardering en je fijne comment Bjorn! Je kan/mag me altijd contacteren, via pb op bd, flickr of facebook hoor ;-)
mvg Christophe
Gezien dankzij de HOF en daar ben ik echt wel heel blij voor: wat een top plaat!!! Je naam hoefde er niet bij te staan, aan de foto zie je direct wie de meester is [emoji6][emoji106]
Comment