Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Sterk beeld Pieter en tegelijkertijd rustgevend. (het bomenrijtje links neemt bij mij wat onnodig aandacht weg)
Wat een fraai en vervreemdend beeld! Ik ben tijdelijk wat minder op het forum maar ben blij deze toch gezien te hebben. In tegenstelling tot K.photo vind ik de bomenrij links juist veel toevoegen aan de sfeer.
Ook in zwartwit moet dit beeld het geweldig kunnen doen
je hebt me op een gedacht gebracht, Jan. heb me er eens aan gezet om die om te zetten naar zwartwit. De onderste rand werd wel wat te zwaar, daardoor een lichtjes andere uitsnede.
Ik heb het even nagekeken in PS.
Op de oorspronkelijke 5130/3425 grootte, helt de schouw inderdaad 1 à 2 pixels naar rechts.
Op deze uitvergroting van 1024px langste zijde, helt de schouw 0 pixels naar rechts.
Het zal een optische illusie zijn (wat niet betekent dat die er niet is), maar ik kan er echt niks aan doen op deze schaal. sorry.
je hebt me op een gedacht gebracht, Jan. heb me er eens aan gezet om die om te zetten naar zwartwit. De onderste rand werd wel wat te zwaar, daardoor een lichtjes andere uitsnede.
Dank voor de zwartwit versie, geheel geworden zoals ik mij voorstelde. Heel sterk!
Ben absoluut fan van zwart-wit, maar hier ga ik toch absoluut voor de kleurenversie..Mooie gelaagdheid, en super hoe de elementen zo boven de mist uitsteken...Hele mooie Pieter..
Comment