Ik moet ook volgen, een stuk beter dan de vorige. rechts onderaan is er iets dat ik niet herken, die twee witte lijntjes. Lijken me niet echt een meerwaarde te hebben dus die zou ik er persoonlijk afdoen of wegklonen indien mogelijk.
Ik moet ook volgen, een stuk beter dan de vorige. rechts onderaan is er iets dat ik niet herken, die twee witte lijntjes. Lijken me niet echt een meerwaarde te hebben dus die zou ik er persoonlijk afdoen of wegklonen indien mogelijk.
dank voor je reactie en tip , up geplaatst, ik heb er meteen een 16/9 van gemaakt ,vind ik zelf ook beter daar het vuurwerk nog iets meer wordt geaccentueerd ,ook die opvallende trap heb ik verwijderd
dank voor je reactie en tip , up geplaatst, ik heb er meteen een 16/9 van gemaakt ,vind ik zelf ook beter daar het vuurwerk nog iets meer wordt geaccentueerd ,ook die opvallende trap heb ik verwijderd
Helemaal af nu zonder die trap en in 16/9, kijkt rustiger
De trap en streep zorgden inderdaad voor afleiding.
Het formaat maakt mij niet zoveel uit, maar toch een lichte voorkeur voor de originele. De lege ruimte heeft voor mij ook een functie.
Knap gedaan. Dat stukje lucht dat mooi wordt opgelicht maakt hem helemaal af.
Vind de originele uitsnede beter in balans (trap stoort licht maar kan wat aangepast worden denk ik).
Comment