dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vuurwerk 2 + update
Collapse
X
-
-
Re: vuurwerk 2
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVind ik heel wat beter dan je vorige vuurwerkfoto.
En de wind heeft het nog mooier gemaakt .Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ga braaf mee met bovenstaande comments...Vorige was absoluut al een hele mooie vuurwerkfoto...Maar deze straalt wat meer rust uit..Erg mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
doet goesting krijgen om dit soort fotografie ook eens te proberen.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Ik moet ook volgen, een stuk beter dan de vorige. rechts onderaan is er iets dat ik niet herken, die twee witte lijntjes. Lijken me niet echt een meerwaarde te hebben dus die zou ik er persoonlijk afdoen of wegklonen indien mogelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtIk moet ook volgen, een stuk beter dan de vorige. rechts onderaan is er iets dat ik niet herken, die twee witte lijntjes. Lijken me niet echt een meerwaarde te hebben dus die zou ik er persoonlijk afdoen of wegklonen indien mogelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtdank voor je reactie en tip , up geplaatst, ik heb er meteen een 16/9 van gemaakt ,vind ik zelf ook beter daar het vuurwerk nog iets meer wordt geaccentueerd ,ook die opvallende trap heb ik verwijderd
Comment
-
De trap en streep zorgden inderdaad voor afleiding.
Het formaat maakt mij niet zoveel uit, maar toch een lichte voorkeur voor de originele. De lege ruimte heeft voor mij ook een functie.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Comment