Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Phare de Kermorvan
Collapse
X
-
[Showcase] Phare de Kermorvan
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Phare de Kermorvan
Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk berichtWat een kleurenpracht..
En die belichting vind ik ook de moeite; zelfs de rotsen zijn goed belicht (en scherp ook al)
Is dit 1 shot?
2 belichtingen hiervoor gebruikt met 2 stops verschil...Één voor het felle lichtje van de vuurtoren en lucht en één voor de rotsen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Knap shot Jos, goede comp en de kleurtjes kreeg je cadeau. Voor mij mocht de saturatie van het roze en geel net iets minder maar daar dit een Franse foto is lijkt me dit wel toegelaten
Comment
-
Wat een schitterende vuurtoren. Vooral omdat het bruggetje er naar toe loopt.
De compo is ook erg mooi, en inderdaad met stevige kleuren.
Het zeeschuim oogt op mijn scherm enigszins blauwig. ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
een tiepische jos !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Bedankt voor de fijne reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe kleuren kunnen mijn hier minder bekoren en over dat vlakke water ken je mijn mening en toch wil ik reageren !
In 1e instantie ook zonder geprobeerd, maar dan kwam rond de 1-2 seconde sluitertijd, kan soms mooi zijn ook, maar hier pakte dit met deze golven niet mooi uit.
Had al wel wat reacties over de kleuren verwacht, op het moment dat ik daar stond dacht ik al..Dat word een foto waar reacties op komen over de kleuren..
Heb me bewust al serieus ingehoden tijdens de afwerking..Vrij minimaal eigenlijk buiten het blenden en wat curves, maar heb echt 0 verzadiging toegepast hier, levendigheid minimaal opgehaald naar +5.
Natuurlijk komt er in PS door de contrastverhogingen dmv curven ook wel wat verhoging van de saturatie in.
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtWat een schitterende vuurtoren. Vooral omdat het bruggetje er naar toe loopt.
De compo is ook erg mooi, en inderdaad met stevige kleuren.
Het zeeschuim oogt op mijn scherm enigszins blauwig. ?Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Ik vind deze prachtig, kleuren, sluitertijd, scherpte, compositie,... Tja super!Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com
Comment
-
Bedankt iedereen voor alle fijne nagekomen reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtoh man ,weer zo een mooie ! hier vind ik de sluitertijd heel passend ,knap met de belichting gespeeld waarbij je deze blend heel zorgvuldig heb uitgevoerd
volgend jaar staat deze streek ook op mijn programmaNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment