Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Swallowed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Swallowed

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Swallowed

    Een foto die goed bestudeert moet worden vanwege de speciale sfeer die je oproept met dat schuim - zou kunnen doorgaan voor een winterlandschap
    De witte vlokken mochten nog meer door de lucht vliegen, diepte en contrast zijn prima, de horizon lijkt af te hellen en zou hierdoor toch een beetje naar rechts mogen zakken ook al is die hellingsgraad in de realiteit correct. Prachtige afwerking Kurt
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Swallowed

      De schuimkraag geeft inderdaad een wat vreemd effect, maar het is wel een unieke plaat.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Swallowed

        Kurt is back, en hoe !
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Swallowed

          Een heel knap standpunt ingenomen
          heel mooi belicht ook
          kortom super plaat
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Swallowed

            Origineel standpunt ingenomen.
            De omzetting is ook mooi gedaan en het was bovendien de juiste keuze om voor zwart-wit te gaan.
            Zo is het contrast tussen het dynamische witte schuim en de eerder statische achtergrond een heel sterk punt.

            Mooi resultaat !

            Mvg.,
            Smets84.

            Comment


            • #7
              Re: Swallowed

              Pracht beeld dit Kurt...Heel gaaf met dat schuim zo prominent in de voorgrond en een pracht omzetting..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X