Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het taps toelopen t.o.v. het kader geeft het geheel een prettige spanning. Ook de ""lichtsliert" slingert ons lekker door het beeld.
Bijna niet te vermijden, maar de reflectie leidt een beetje af. Zou een pola hier misschien geholpen hebben ?
De reflecties zijn bijna niet te voorkomen denk ik..Maar vind wel dat je hier een uniek beeld hebt gecreëerd..Het ramenpartij werk hier als een erg knap strak kader, en dan mooi hoe de lighttrails van de snelweg zo mooi vanuit het hoekje beginnen...Knap beeld Peter..
Mooi beeld. De reflecties leiden een beetje af, maar zijn toch nog voldoende discreet om de boel niet te verknoeien voor mij.
Ik ga misschien een heel domme vraag stellen, maar is dit soort reflecties te vermijden (verminderen) met een polarisatiefilter of zijn ze gewoonweg niet te vermijden ?
Comment