Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
US landscape
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: US landscape
In eerste instantie schrok ik ervan Raymond dat dit eentje van jouw is ... door de natuurlijke afwerking
Maar in ieder geval een mooie opname van een prachtige locatie
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
goed dat er bij staat dat het een US landcape is, want dat rozerood stoorde me wat. Maar, in de US is de sky de limit, en alles kan daar.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Fijn opgebouwd beeld dit Raymond..
Echt duidelijk 3 verschillende lagen die op een erg mooie manier telkens wat meer vervagen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Diegenen die ooit al Painted Desert/Petrified Forest NP bezocht hebben weten dat deze kleuren wel degelijk werkelijkheid zijn.
Ik heb er al nog intensere gezien.
Foto heeft een mooie gelaagdheid alleen spijtig van de 2 boomkruinen die er wat bovenuit steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk berichtDiegenen die ooit al Painted Desert/Petrified Forest NP bezocht hebben weten dat deze kleuren wel degelijk werkelijkheid zijn.
Ik heb er al nog intensere gezien.
Foto heeft een mooie gelaagdheid alleen spijtig van de 2 boomkruinen die er wat bovenuit steken.
Djivan, Sien en Peter eveneens dank voor het schrijven.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
in amerika is de virtual reality uitgevonden, dus alles kan. de realiteit is er dikwijls surreëler dan dat we het ons kunnen indenken, ook in de natuur !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment