Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Autumn reflections
Collapse
X
-
[Showcase] Autumn reflections
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Autumn reflections
Niet slecht gedaan zou ik zo zeggen Een beeld om bij weg te dromen.
Knap hoor !Mvg Philip
-
Wat een licht, wat een kleur.
Waarom heb je er voor gekozen om de bergflank niet in de hoek te laten beginnen ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Prachtige opname wederom Jos, nog eentje van de Engeland reis ?
Mooie kleuren en heel mooi licht en een voor mij geslaagde compo
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Bedankt voor de fijne comments..
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtWaarom heb je er voor gekozen om de bergflank niet in de hoek te laten beginnen ?
De lens hier gebruikt is de 70-200, en stond al op 70mm, verder naar achteren stappen ging ook niet meer. ( had natuurlijk lens kunnnen wisselen )
Nu zou ik er voor kunnen kiezen om rechts stukje te croppen, maar persoonlijk vind ik dan toch te veel van het mooiste gedeelte van de foto weggaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige opname wederom Jos, nog eentje van de Engeland reis ?
Buttermere, Lake District van vorig jaar.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
aha. dan heb je een zoomlens bij, en dan toch nog... ik heb dat nooit voor, want heb geen zoomlensjes (op een 18-35 na, die ik bijna nooit gebruik)mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Knap, wat voor kleur en licht toch ook weer in je beeld.
Ik vind het juist eens goed dat niet alles in de natuur net niet van die hoekjes vertrekt, de natuur zelf is niet zo saai als de regeltjes waar we die soms proberen in te gietenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnap, wat voor kleur en licht toch ook weer in je beeld.
Ik vind het juist eens goed dat niet alles in de natuur net niet van die hoekjes vertrekt, de natuur zelf is niet zo saai als de regeltjes waar we die soms proberen in te gieten
Maar het is dat Jos meestal toch op die manier foto's maakt en beoordeelt dat ik het de moeite vond om de vraag te stellen.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Ik ga natuurlijk niet voor Jos spreken, maar mijn eigen ervaring sinds het "ontdekken" van het vierkant formaat is, dat je compositorisch veel vrijer gaat denken.
Wat in sommige gevallen bij 3:2 ondenkbaar is, kan bij vierkant grandioos uitpakken.
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtDat vind ik zeker ook hoor, frans.
Maar het is dat Jos meestal toch op die manier foto's maakt en beoordeelt dat ik het de moeite vond om de vraag te stellen.
Prachtige kleuren, en zeker een goede beslissing om voor vierkant te gaan.
Voor mij is het belangrijkste van de compositie, de plaats waar het spiegelbeeld min of meer bij elkaar komt. Dat weegt m.i. zwaarder dan uit de hoekjes.
Het neveltje maakt het af.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Bedankt voor de nog fijne nagekomen reacties..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Prachtig.
Comment
-
-
Wat is dit prachitg, fenomenaal!
Comment