Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie natuurlijke opname Philip met een goed gekozen compo waarbij alles mooi op z'n plaats in het beeld staat.
Prima belichting ook trouwens met overal voldoende doortekening zonder dat het onnatuurlijk overkomt, knap gedaan
Sant'Agata is eigenlijk een dorpje waar niks te zien is, behalve dan dat heel de maand oktober in het teken staat van truffel en paddestoelen. Elke zondag is er feestmarkt en overal worden er gerechten met truffel en paddestoelen geserveerd.
Dit was mijn eerste uitstapje met mijn nieuw kodakske . De eerste testresultaten zien er niet slecht uit
Heel de dag bizar weer en dan opeens een uurtje of zo voor het donker werd verscheen een verlegen zonnetje.
Last edited by philitalia; 23 oktober 2017, 14:34.
Ik volg helemaal in de positieve comments...Zeker kwa belichting is dit puik gedaan, zeker niet gemakkelijk, want er zitten behoorlijke lichte delen in de lucht, maar alles netjes ondercontrole en dan nog voldoende detail in de donkere delen...Knap..
Mooie streek die zeker mooi werd vastgelegd.
Heel mooi licht !
PS Met wat fotografeer je nu ? 't Is maar omdat ik zelf ook versteld sta van het dynamisch bereik van mijn nieuwe speeltje.
Niet te vergelijken met de 60D die ik er voor had... toen nam ik meer foto's in bracketing dan andere, nu nooit meer.
PS Met wat fotografeer je nu ? 't Is maar omdat ik zelf ook versteld sta van het dynamisch bereik van mijn nieuwe speeltje.
Niet te vergelijken met de 60D die ik er voor had... toen nam ik meer foto's in bracketing dan andere, nu nooit meer.
Dit is genomen met de D750 en de bescheiden 50mm 1.8 lens. Ik ga graag op stap met de 50mm gewoon om het gewicht te beperken.
Het dynamisch bereik van camera's is inderdaad zeer sterk verbeterd de laatste jaren.
Harde contrasten, helemaal mijn ding hoor.
Kleuren spatten eraf, ook mijn ding.
Maar het is vooral uw compositie die ik heel mooi vind, met die kerktoren doet het mij een ietsje pietsje aan Heiligenblut denken.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Die had ik schijnbaar over het hoofd gezien.
Een foto die je even op je in moeten laten werken, vanwege het contrast. Maar eenmaal gewend komt alles in het donkerste tot leven.
Formaat en compo zijn ook goed. Het lichtvlekje op het gras is een bonus, van boven.
Comment