Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als minimalistisch werk kan ik dit zeker smaken.
Als je ervoor kiest om de wolk in het midden te zetten, zou het mooier zijn als de 2 buitenste "pukkels" min of meer symmetrisch zouden zijn. ('t kan nog)
Dan gaat het er nog strakker uitzien.
Mooie minimalistische opname, goed gezien en goed vastgelegd
Heel apart die wolk, is deze met een langere sluitertijd vastgelegd misschien ?
En wat is er rechtsboven in de hoek aan de hand, daar is nog een donker stukje te zien
Heel knap en blijkbaar niet zomaar lukraak geschoten en dat is voor mijn het interessantste aan een foto, de foto een 'ziel' geven en die van jou ligt er duidelijk in
@Sieg
Soms zie je situaties waarvan je weet dat ze gaan "werken". Is gewoon handheld, 1/350e. Rechts van de wolk zie je z'n schaduw. Voor dat zwarte stukje heb ik ook geen verklaring, vignettering misschien.
@Sieg
Soms zie je situaties waarvan je weet dat ze gaan "werken". Is gewoon handheld, 1/350e. Rechts van de wolk zie je z'n schaduw. Voor dat zwarte stukje heb ik ook geen verklaring, vignettering misschien.
Zou inderdaad wel vignetering kunnen zijn, zeker als het een crop is want anders zou je deze ook in de andere hoeken moeten hebben
Deze had ik eventjes gemist...Erg mooi!!
Bijzonder fraai landschap met al die losstaande bergen, en die wolk zo pats in het midden is voor mij wat heel de foto maakt...Knap..
Comment