Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
HaagseDijk
Collapse
X
-
[Showcase] HaagseDijk
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
-
Re: HaagseDijk
De kleuren knallen er echt wel uit Jos, mooi gedaan
Ik heb wel het gevoel dat er een lichte waas over de opname ligt, of was er een beetje mist mss ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Bedankt voor de mooie reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAmai mijn voorganger da's ne snelle zulleBetreffende sfeer zeker een voltreffer ook al lijkt deze me een beetje opgepept. Ook een prima compo algemeen dus een mooi landschap
Zeker in de afwerking wel tikkeltje aangezet hoor, maar eigenlijk ook niet meer dan dat ik bij mijn andere foto's doe...Het licht was al erg mooi en warm.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDe kleuren knallen er echt wel uit Jos, mooi gedaan
Ik heb wel het gevoel dat er een lichte waas over de opname ligt, of was er een beetje mist mss ?
grts
Sieg
Echt mistig was het niet, tikkeltje heiig hooguit.
Wel een bewuste keuze om het zo te laten, het geeft een beetje een zacht sfeertje vind ik zelf.
Zowiezo was ik wat verbaast toen deze foto klaar was in de afwerking, geen echt bijzondere dingen gedaan in de afwerking, maar het verschil tussen de raw en en het eindresultaat is echt mega.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Mooie compo, mooi licht, mooie kleuren ... meer kan ik daar niet over zeggenMvg Philip
Comment
-
Bedankt iedereen voor de nog nagekomen reacties..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
tiens, ik dacht dat ik hier iets op geschreven had.
mooie compo, prachtig ligt, fantastisch beeld.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Comment