Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moretusbos
Collapse
X
-
-
Re: Moretusbos
Ik vind vooral het contrast hier mooi tussen de nog groene blaadjes aan de bomen, en het al mooie gekleurde tapijt op de grond..
Zou hier wel croppen dat die lichte delen bovenin net wegvallen SienNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtIk vind vooral het contrast hier mooi tussen de nog groene blaadjes aan de bomen, en het al mooie gekleurde tapijt op de grond..
Zou hier wel croppen dat die lichte delen bovenin net wegvallen SienJe bent precies bezig er een bepaalde sfeer an toe te voegen de laatste tijd Sien, en laat me zeggen dat deze foto als het beste resultaat oplevert !
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Lijkt me al een mooie opname op zich zonder de extra bewerking, maar er moet inderdaad bovenaan een stukje af
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtIk vind vooral het contrast hier mooi tussen de nog groene blaadjes aan de bomen, en het al mooie gekleurde tapijt op de grond..
Zou hier wel croppen dat die lichte delen bovenin net wegvallen SienOorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtZoals jos82 schrijft, beter zonder die lichte delen bovenaan.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Stukken beter zonder de lichte delen Sien..
Origineel is hier alleen niet meer te zien.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment