Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Goed gezien Raymond en het licht valt mooi op die ene boom die uit het rijtje staat
De kleuren van de stammen wel heel apart maar je opnames kennende zal dit wel een bewuste keuze zijn
Als je wat naar originaliteit ijvert dan kunnen de kleuren als eens "anders" overkomen, en dit vertel ik omdat er aan de kleuren niets is veranderd dus een rechttoe-rechtaan opname. Ik vond deze dus de moeite (zelfs schitterend) doch anderen kunnen dat anders bekijken. Het zijn ook geen beuken, de naam ken ik niet doch het zijn speciale bomen die men in onze contreien weinig tegenkomt, zeer glad van stam en tamelijk recht - plataan of plantaanachtig ?
Ieder bedankt voor de reacties.
het ritme in de foto is super, het geel trekt aan, het duistere van de achtergrond doet rillen, het blauw van de stammen doet denken dat mister Gargamel nie goe bezig geweest is ?
Oh, die is zeker wat apart. Je kan het blauw in de schaduw wegwerken, of eventueel aanzetten. Het kan allemaal.
Even mier... Een klein stapje opzij en DE boom zou maar 1 been hebben gehad. pssst, of even de PS-zaag pakken.
Last edited by Johan1956; 20 oktober 2017, 20:48.
Reden: psst
Oh, die is zeker wat apart. Je kan het blauw in de schaduw wegwerken, of eventueel aanzetten. Het kan allemaal.
Even mier... Een klein stapje opzij en DE boom zou maar 1 been hebben gehad. pssst, of even de PS-zaag pakken.
Heb dat even overwogen Johan, niet de stap opzij want daarvoor was het te laat maar de PS-zaag (zoals jij dat mooi verwoord). Toch de realiteit gelaten ! Door de schaduw zijn de stammen wat blauw van uitzicht, men kan die corrigeren doch begrijp niet waarom dit zou storen want ik vind dit een vleugje originaliteit in de totale voorstelling zoals ik eerder al had gereageerd !
Iegienie en bommasien, eveneens bedankt voor jullie opmerking.
Comment