Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi met al die lijnen en schaduwen, doet het inderdaad ook goed zonder het bovenste deel
Maar ik zou 'm dan wel afsnijden aan het einde van de lijnen, op die manier wordt het dan wel meer een abstractje
Een lijnenspel waar ik zeker niet aan voorbij gelopen zou zijn. Mooi.
In dit formaat zou ik het zo houden. Ik vind de luchtweg te benauwend.
ALS je er een abstract van maakt, zou ik voor vierkant kiezen. (rechts eraf) Dan word je naar achter gekatapulteerd.
Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar bij mij is de lucht bijna mauve. Daarvan afgezien vind ik het wel mooi.
Wanneer ikzelf op mijn smartphone kijk zie ik ook licht mauve, op mijn laptop en op mijn desktop is de lucht lichtblauw zoals hij was (???)
Waar kijkt U op waar het mauve te zien is ?
sterke foto
mooi lijnenspel
interessante inhoud. zegt iets over het kleidelven, en de achtergrond met de (vlaamse/ henegouwse ?)huizekes vertelt iets over de streek en differentieert tov een of ander rijstveld( of zoiets)
groeten, Geert.
Ontzettend mooi lijnenspel, het ziien is al knap, maar je hebt het ook op een hele goede manier weten te fotograferen..
Denk zonder lucht zeker ook heel mooi, compleet anders weer dan, dus je hebt eigenlijk 2 mooie foto's dan.
Comment