Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De kabbelende beekjes die steeds een lokroep veroorzaken in de herfst. Een ietsje minder in LE had voor mij beter geweest.
Tja, dat begrijp ik, is vaak een kwestie van persoonlijke voorkeur. Maar de keuze voor deze sluitertijd en dus de bijhorende sluier in het water is specifiek gekozen om het contrast tussen de harde stenen en het zachte water te benadrukken. Maar nogmaals, over smaken valt niet te twisten :-)
Kwa sluitertijd vor mij zeker heel mooi, ben dan ook fan van dit soort LE...Mooi ook de details en glans op de stenen..
De witte gedeeltes lijken me wel wat overbelicht te zijn.
Kwa sluitertijd vor mij zeker heel mooi, ben dan ook fan van dit soort LE...Mooi ook de details en glans op de stenen..
De witte gedeeltes lijken me wel wat overbelicht te zijn.
Mooi verwoord.
Het schuim heeft een blauwige glans. Je zal zien dat het groen veel opknapt als je wb wat warmer zet.
Tja, dat begrijp ik, is vaak een kwestie van persoonlijke voorkeur. Maar de keuze voor deze sluitertijd en dus de bijhorende sluier in het water is specifiek gekozen om het contrast tussen de harde stenen en het zachte water te benadrukken. Maar nogmaals, over smaken valt niet te twisten :-)
Daar heb je volkomen gelijk in Kris, ieder heeft zijn smaak Een tikkeltje minder maar had mijn smaakpapillen nog meer geprikkeld in deze prima opname !
Comment