Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtkleuren wederom in de lucht Eddy
Als ik je foto's zo allemaal bekijk lijkt het alsof jullie alleen maar mooi gekleurde zonsopgangen en zonsondergangen hebben
Spijtig dat ikzelf zo moeilijk uit m'n bed geraak
Een compo vanuit de hoek kan ik zeker smaken, net als de kleuren in de lucht.
We zijn het eens dat we het hierover niet eens zullen worden , maar de voorgrond is naar mijn smaak te licht.
Ondanks de mooie gedachte uit de hoek, zou het heel mooi geweest zijn als er aan de andere kant iets was geweest om naar toe te kijken. (de mast telt niet mee)
ik ben door de knie gegaan omdat aan de andere kant nog meer masten stonden... was dus geen optie, vandaar ook de minder geslaagde compo (wist ik zelf wel ) maar wou toch de kleuren in de lucht.
En of ik het oneens wordt of ben met eenderwat, daar beslis ik liever zelf over zonder dat iemand vooraf al zegt dat ik het niet eens zou zijn
Comment