Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Herfst @ dreef
Collapse
X
-
-
-
Re: Herfst @ dreef
Deze is kwa nabewerking wel veel beter geslaagd dan je vorige vind ik hoor...Zal zeker niet ieders smaak zijn, maar het geeft wel een mooi dromerig sfeertje..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtop zich een mooie foto - maar de waas die je erover gooit in de nabewerking vind ik minder
Peter
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtDeze is kwa nabewerking wel veel beter geslaagd dan je vorige vind ik hoor...Zal zeker niet ieders smaak zijn, maar het geeft wel een mooi dromerig sfeertje..
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y550-L01 met Tapatalkvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Tsja, die bewerking... weer niet mijn ding (als we dat nog mogen schrijven ).
Aan de linkerzijde van de twee eerste stammen nogal wat CA.
Maar het is wellicht weer een kwestie van smaak die (gelukkig) nogal eens durft te verschillen tussen de verschillende kijkers/schrijvers.
Comment
-
-
Zo'n bewerking zal niet voor iedereen zijn maar dat mag natuurlijk
Voor mij heb je er een dromerige sfeer uitgehaald en in ieder geval véél beter dan je eerste bewerkingen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Inderdaad, monet/manet it is.
Alleen nog wat werk aan het blauw dat niet in het schilderspalet zit.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Zeker niet verkeerd, maar misschien iets teveel van het sausje erover.
Misschien een optie om de boomstammen "normaler" te laten zien ?
Dan krijg je veel meer een dieptewerking. Vooral wanneer je van boven een fors stuk(16:9) eraf zou halen. Mijn ogen willen nl. alsmaar naar boven.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment