Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Strand
Collapse
X
-
-
-
Re: Strand
Mooie haast abstracte foto!!
Onderwerp op een sterk punt, knap lijnenspel, en mooie omzetting...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooie opbouw van het beeld en geslaagde omzetting
Ondanks de f8 lijkt er toch wat scherpte te ontbreken in de voorgrond, en eigenlijk wel over het gehele beeld
Heb je deze verscherpt na het verkleinen ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie opbouw van het beeld en geslaagde omzetting
Ondanks de f8 lijkt er toch wat scherpte te ontbreken in de voorgrond, en eigenlijk wel over het gehele beeld
Heb je deze verscherpt na het verkleinen ?
grts
Sieg
@ Peter je hebt best gelijk maar het ging mij meer om die rots.
Comment
-
Een foto met een perfecte compo, m.i. Zoals Jos ook al schreef, viel mij ook op dat de rots op een prachtige plaats in de foto is gezet.
De enigszins sombere omzetting vind ik ook mooi gedaan. (het histogram hoeft niet altijd gevuld te zijn)
Kan er verwarring ontstaan zijn over de scherpte, omdat er water door het geultje loopt ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEen foto met een perfecte compo, m.i. Zoals Jos ook al schreef, viel mij ook op dat de rots op een prachtige plaats in de foto is gezet.
De enigszins sombere omzetting vind ik ook mooi gedaan. (het histogram hoeft niet altijd gevuld te zijn)
Kan er verwarring ontstaan zijn over de scherpte, omdat er water door het geultje loopt ?
Comment
-
Ben altijd voor een compo te vinden en deze zit prima. De voorstelling vind ik minder er mankeert voor mij wat contrast en vooral het wit dat de inhoud wat zou optrekken, daar ben ik naar op zoek Freddy.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtBen altijd voor een compo te vinden en deze zit prima. De voorstelling vind ik minder er mankeert voor mij wat contrast en vooral het wit dat de inhoud wat zou optrekken, daar ben ik naar op zoek Freddy.
Comment
-
na het einde van onze beschaving kabbelt onze planeet gewoon verder zoals ze altijd al gedaan heeft.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment