Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog eens laagjes....
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nog eens laagjes....
Zeker weer een heerlijke laagjesfoto. En knap zo recht tegen de zon in. Pas op voor je sensor, als je met Live View fotografeert.
De flares (links en rechts) vallen een beetje op.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeker weer een heerlijke laagjesfoto. En knap zo recht tegen de zon in. Pas op voor je sensor, als je met Live View fotografeert.
De flares (links en rechts) vallen een beetje op.
Comment
-
Die zijn zeker weg te werken. Ik heb ze niet paraat maar op internet zijn er tutorials te vinden.
Je kunt ze voorkomen door 2 (manule) opnamen te maken, waarvan je bij 1 de zon met een vinger bedekt.
Daarna in PS, de 2 lagen laden, de "vinger" als bovenste (met een masker), en vervolgens de vinger wegschilderen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDie zijn zeker weg te werken. Ik heb ze niet paraat maar op internet zijn er tutorials te vinden.
Je kunt ze voorkomen door 2 (manule) opnamen te maken, waarvan je bij 1 de zon met een vinger bedekt.
Daarna in PS, de 2 lagen laden, de "vinger" als bovenste (met een masker), en vervolgens de vinger wegschilderen.
Comment
-
Mooi met die laagjes wederom, lijkt me trouwens hetzelfde veld als de vorige
Toch een knap resultaat om zo recht in de zon te fotograferen, doch de flares storen toch wel
Het gekende truukje met de duim (of andere vinger) zou hier van pas zijn gekomen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment