en daarmee groeit het aanbod in opnames. Je zal er dus in "landschappen en natuur" gemengd met geconfronteerd worden daar ik heel graag en heel veel in de natuur vertoef. Ben dus zeer benieuwd naar de reacties in détailvorm, dichtbijfotografie en natuurkunst want de natuur is een meester in originaliteit en creativiteit zowel in de lucht als op de grond. Landschappen passeren er ruim voldoende en krijgen steeds de aandacht !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De herfst is aangekomen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De herfst is aangekomen
Mooi hoor, vind de bewerking ook wel knap
-
Zo, zo, pas naar de verfwinkel geweest ?
Een steviggesatureerde bewerking die we met een abstract oog dienen te bekijken. Dat ene oog kan dat wel smaken.
De lichte vlek (in het midden) is dat de natuur, of de hand van de fotograaf ? Ik word er wel steeds naar toegetrokken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Alleszins speciaal dit in ieder geval....Kan dit zeker smaken, fotografisch knap dit stukje detail uit het landschap gefotografeerd...En kwa bewerking beetje kunstzinnig...Mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Lijkt meer op een schilderij dan op een opname, heb ik niks op tegen natuurlijk
De lichtere vlek viel me ook onmiddellijk op
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtLijkt meer op een schilderij dan op een opname, heb ik niks op tegen natuurlijk
De lichtere vlek viel me ook onmiddellijk op
grts
Sieg
De reacties zijn goed want voor détail in de natuur zijn er minder fans dan voor landschappen ! Iedereen bedankt.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Je komt steeds met verrassingen en daar hou ik van. Ik vind deze best wel mooi.Mvg Philip
Comment
-
als persiflage op de herfstfoto kan dit tellen !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thor Bekijk berichtWat mij betreft is deze er overheen, ik vind dit te rommelig overkomen. Mijn gedacht hè!
Philip en Pieter, eveneens nog bedankt voor jullie reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment